Tyvärr!

Hej igen! Tyvärr så vann jag inte tävlingen om en resa till Göteborg Horse Show men jag grattar Josefin som vann. Jag ska antagligen åka till Göteborg Horse Show med min ridskola och jag funderar på om jag ska blogga om det ändå. Om ni vill det så kommentera nu :) Jag kommer i alla fall ha kvar bloggen och kanske blogga nästa år så ni kan ju ha bloggen i bakhuvudet och besöka om ett år, om jag inte ska skriva redan detta året :D. Uppdaterar inom en vecka angående det! Finns det någon mer information att lägga fram då? Jo, just det. I denna bloggen funderar jag på om jag ska skriva om min egen väg mot målet att få ställa upp i Göteborg Horse Show som antingen frihetsdressör eller hoppryttare. Om ni vill det och kanske till och med ge några tips så är det bara att kommentera som sagt ;). Alla frågor om allt möjligt uppskattas!! Kram så länge så uppdaterar jag inom kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0